söndag 20 februari 2011

...ögonblick....


 
 














Hej alla underbara!
tusen tack för all er positiv feedback på mina keramiska ting. Tack vore era fina ord får jag en sådan energikick till att utveckla idéer som snurrar i mitt huvud...det enda som fattas är bara tid...
Jag tog en lång promenad idag, jag kunde inte sitta i ateljén hela dagen och här får ni en liten bit av den...
nu återvänder jag till mina sysslor...ha en mysig kväll!

Witam z usmiechem na ustach!
ogromne dzieki sle wam wszystkim za cudne komentarze co do ceramicznych cudakow.
Mam nadzieje iz zdajecie sobie sprawe jak wiele energi dodajecie mi aby tworzyc dalej, aby rozwijac pomysly...jestescie super!
Dzis wypuscilam sie na dlugi spacer  i to ze spaceru pokazuje wam ten moment uchwycony moim emerytowanym aparatem...a teraz wracam juz do sterty zajec...
zycze wam wspanialego wieczoru!

Hola a todas mis almas!
les tengo que agradecer un monton por todos los preciosos comentarios acerca de mis cositas de ceramica...cada su palabra me da energia y ganas de crear ,de desarollar las ideas...y aveces solo me falta el tiempo...
hoy para no quedarme todo el dia trabajando, sali a tomar un largo paseo...les muestro solamente un instante que quedo captado por mi "jubilada"camara duaflex...
ahor, antes que se oscuresca totalemente vuelvo a mis quehaceres...
les mando un abrazo fuerte y espero que tengan una maravillosa tarde!





8 kommentarer:

  1. Droga Magdaleno, u nas aura tak samo biała, ale nie wygląda tak poetycko, jak na Twoim zdjęciu... Wiesz, że je uwielbiam!
    Teraz suki śpią po spacerze, a ja piję herbatę z imbirem i przeglądam sobie moje ulubione... strony, miejsca, fotografie...
    Dziękuję!
    ...i ściskam ;-)

    SvaraRadera
  2. Skönt med luft som ger näring till idéerna!

    SvaraRadera
  3. Här har jag missat något! Oj, så fina saker du gör!!!
    Vilken härlig vinterbild!
    Ha en fin och bra vecka!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. vad hände med våren? :)

    SvaraRadera
  5. hei fine magdalena
    ja...! ögonblick..
    vakkert vakkert..
    det hjelper med en tur og litt frisk luft,
    men her var det - 17, og vind...brrrrr!!!
    ble ikke så veldig lang tur :0)
    ha en skjønn ukestart, min venn!
    moaklem

    SvaraRadera
  6. Pięknie Magdaleno, u mnie też zima, słońce, mróz...

    Ściskam :)

    SvaraRadera
  7. This photo is wonderful1 The snow is wonderful for me because here in the south of Italy is so rare!!!!!
    But Spring is in the air and I'm so happy for that1
    Have a nice week.

    SvaraRadera
  8. Bonjour,

    Magnifique photo d' hiver, une ambiance se dégage de ce paysage sous la neige, un air nostalgique.

    A bientôt.

    SvaraRadera