torsdag 29 mars 2012

...













...tiden försvinner bara någonstans...
vårvinden sveper om mig när jag ,trött ,promenerar hem om kvällarna...
på bilden lite nytt i indigonyanserna
som ni hittar på trivialityLab...

...czas gdzies ucieka...
wiosenny wiatr otula mnie gdy zmeczona wracam wieczorami do domu...
na zdjeciu troche nowosci w niebieskosciach indigo 
ktore znajdziecie w trivialityLab

...el tiempo se va rapidisimo...
el viento de primavera me abraza cuando cansada camino para la casa por las tardes
en la foto un poco de matices de indigo de las cositas nuevas que encuentran en trivialityLab...




3 kommentarer:

  1. Rzeczywiście wiatr wraz z wiosną zmienia front - na cieplejszy, bardziej przyjazny, choć nam przyniósł dziś garść gradu...

    SvaraRadera
  2. Piekny ten pierscien, a o kubku marze juz od dawna:))
    Madziu, od wczoraj moj maz niesie mi przesylke od ciebie, za kazdym razem zapomina a ja juz nie moge sie doczekac spotkania z naszyjnikiem:)))
    Mam nadzieje, ze dzisiaj jak przyjade do domu , bedzie na mnie czekal:))
    Dziekuje Ci za tak szybka przesylke:))
    Usciski serdeczne!!
    a

    SvaraRadera
  3. me encanto el anillo!!!

    SvaraRadera