onsdag 13 juni 2012

migawki













hej söta!
först vill jag åter igen tacka för era fina kommentarer...de betyder så mycket för mig!
idag har det varit en dag av kontemplation och förberedelser...imorgon ska jag på ett mycket viktigt för mig möte, så höll tummarna! nu ska jag försöka slappna av lite och titta på fotboll...
vad gör ni?


witam plasterki miodu!
bardzo i z calego serducha dziekuje raz jeszcze za wasze slowa, naprawde znacza dla mnie bardz , ale to bardzo duzo!
dzisiejszy dzien pelen byl kontemplacji i przygotowywan...jutro ide na bardzo wazne dla mnie spotkanie wiec trzymajcie kciuki, prosze!
a teraz juz uciekam rozluznic sie i w pozycji horyzontalnej poogladac jak to 22 facecikow biega za pilka..
a wy co porabiacie?


hola!
una vez mas empiezo con decirles gracias por todas sus dulces palabras que me dejan aca!
hoy era un dia de contemplacion y preparacion...mañana tengo un encuentro muy importante asi que cruzen los dedos por mi!
ahora ya voy a tratar de relajarme un poco viendo como 22 hombresitos corren detras de una pelota :)
y ustedes que hacen?




11 kommentarer:

  1. mucha suerte para mañana, ya tengo los dedos cruzados!!!

    SvaraRadera
  2. hermosas fotos!

    mucha suerte magdalena! :)
    cariños
    claudia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cracias Claudia , abrazo fuerte!

      Radera
  3. trzymam kciuki mocno! powodzenia! i podobnie jak Ty zaglądam w ekran z zielonym boiskiem:)

    SvaraRadera
  4. haah ja właśnie oglądałam tych 22 facecików, mimo, ze nie jestem fanką piłki nożnej :)))
    Uwielbiam Twoje migawki :)
    trzymam kciuki z całych sił - musi BYĆ DOBRZE !!
    buziole :**

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kochane Babeczki!!!

      to ja jaszcze dzisiaj nie dziekuje ;)

      zmykam juz teraz do lozeczka... a jutro postaram sie opowiedziec wrazenia!

      buziole!

      Radera
  5. Anonym6/13/2012

    SUERTE!!!

    SvaraRadera
  6. Éxitos, suerte y felicidad para el encuentro!

    SvaraRadera
  7. I was planning on just enjoying the summer and picking a huge bunch of wild flowers. They're everywhere!

    SvaraRadera
  8. Powodzenia na spotkaniu. ja dzisiaj miałam bardzo emocjonalny dzien. zbieram i ukladam myśli...od nowa.
    Uściski kochana, trzymam kciuki:)))

    SvaraRadera