söndag 11 maj 2014

Sunday without sun :)















...it is quite cloudy and gray outside...that means a perfect day for tea-drinking, tiny cookies with marmalade eating and sewing.
my last work that you can find at trivialitylab is a large, thin cutain inpired by wonderful Korean pojagi, an ancient fiber artwork
well...it´s quite labor ...but how much joy you have when it´s ready :)
Have a nice rest of Sunday folks !


...pochmurno i dosyc szaro...czyli super dzien na picie herbaty, jedzenie malutkich ciasteczek z marmolada, wygladanie przez oko i szycie.
Najnowsza moja praca w trivialitylab jest dosyc spora firana zrobiona z delikantnych, recznie farbowanych kawalkow cieniutkiej bawelny. Inspiracja do niej byly mi cudowne koreankie pojagi, dwustronne, przeswitujace patchworki uzywane w codziennym zyciu.
Dosyc to wszystko pracochlonne ...ale ile radosci gdy gotowe :)
Milej reszty niedzieli kochani!


...bastante nublado y gris esta el dia ...perfecto para tomar tesito con galletas de marmelada...
unas asi tipicas que preparaba mi abuela...y para coser...
mi ultimo trabajo que encuentran en trivialitylab esta inspirado por algo llamado pojagi.
Es una tecnica que proviene de Korea y se trata de reutilizar las sobras de telas para crear preciosas cortinas, adornos usados en la vida cotidiana.
es bastante trabajoso pero pero llena de orgullo y alegria cuando listo :)
Bueno , espero que esten bien , 
Abrazo grande !


9 kommentarer:

  1. Piękna firanka, to w ogóle świetny pomysł, mam trochę różnych batystów i cienkich lnów. Chyba mi podsunęłaś pomysł co z nich zrobić. U nas też pochmurno, kolejna kawa i muffinki z owocami. Dziś nie szyję, ale jutro..... sama widziałaś ;-)

    Ściskam :)

    SvaraRadera
  2. Właśnie podsunęłaś nie tylko Reni pomysł na zasłonkę, ścinków lnianych ci u mnie dostatek i nie zawsze wiadomo co z tym zrobić :)
    miłego popołudnia,
    Marta

    SvaraRadera
  3. Piękna zasłonka. Muszę wymyślić coś na pawlacz. Tylko, że u mnie dominuje płótno pościelowe.

    SvaraRadera
  4. Un abrazo amiga, unas ideas estupendas!

    SvaraRadera
  5. i love seeing it blow on the line, beautiful, labour of love... off to make some chai.

    SvaraRadera
  6. I have seen that Korean quilting method in person... very lovely.

    SvaraRadera
  7. witaj, czy moglabys napisac cos wiecej o technice boro? jakisz czas temu wspominalas o swoich pracach na kursie. niestety w internecie nie znajduje nic konkretnego. dzieki!
    sabba

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sabba, o BORO napisze wiecej w nastepnym poscie :) pozdrawiam serdecznie!

      Radera
  8. Extrañaba pasar por aquí...

    SvaraRadera